Hollandsch Welvaren helpt gemeenten hun voorlichting over opgroeien en opvoeden aan het (jonge) gezin vorm te geven. De ambitie is de redactie van Hollandsch Welvaren aan dezelfde content te laten samenwerken als de redacteuren bij de gemeenten.

Over Hollandsch Welvaren

Expert op het gebied van on- en offline gezondheidsvoorlichting en preventie. Zo mag Hollandsch Welvaren zich gerust noemen. Maar liefst zo’n 100 gemeenten, GGD, GGZ en andere professionals in de zorg behoren tot hun klantenkring.

Hollandsch Welvaren helpt gemeenten hun voorlichting over opgroeien en opvoeden aan het (jonge) gezin vorm te geven. “Niets geweldigs is ooit bereikt zonder enthousiasme!” Met die overtuiging is Hollandsch Welvaren in goed gezelschap van Youwe.

hollands welvaren gebruikt symfony

MEER WETEN OVER SYMFONY?

Uitdagingen

Hollandsch Welvaren moet met de tijd mee. Voor offline campagne materiaal draaien zij hun hand niet om, maar het huidige tijdperk vraagt ook om een stevige inrichting van de online kanalen. De ambitie is de redactie van Hollandsch Welvaren aan dezelfde content te laten samenwerken als de redacteuren bij de gemeenten.

Maar dat is niet zomaar gefixt. Er miste een infrastructuur om content te structureren en via meerdere kanalen te publiceren. Ook de beveiligingseisen en het ontbreken van een Multitenant aanpak vormden een drempel, alle functionaliteiten moeten immers voor iedereen beschikbaar zijn. En natuurlijk ook via tablet en mobiel. Zoals een stevige online aanpak betaamt.

hw-1
hollandschw-2

Oplossing

Dankzij één SaaS platform levert Hollandsch Welvaren content aanpassingen en nieuwe features sneller aan hun klanten. Met een eenvoudige template klust elke gemeente nu aan zijn eigen website en de aangeleverde content draagt bij aan de vindbaarheid op internet. Brede integratie met systemen zorgt voor een soepele samenwerking en verbeterde gebruikerservaring.

Maar de lat ligt hoger. Mee met de tijd betekent ook mobiel. Een multidisciplinaire samenwerking tussen Manilla, Youwe en Hollandsch Welvaren zorgde voor de finishing touch.

Niets staat een duurzame klantrelatie nu nog in de weg!

SYMFONY STRUCTUREERT CONTENT VIA MEERDERE KANALEN

Resultaat

  • Eén SaaS oplossing voor iedereen
  • Elke gemeente een eigen website
  • Integratie met andere systemen, synchronisatie van content
  • Vindbaar in zoekmachines (SEO)
  • Conform beveiligings- en privacyeisen

Abonnementen maken hun entree, dankzij de SaaSoplossing zijn standaardisatie en consistente inkomsten een feit.

hw-2

” Eén digitale omgeving stelt Hollandsch Welvaren in staat tot business model innovatie.”

– Hollandsch Welvaren

SNS Bank
Spinnin-Records
kewlox kasten gebruikt symfony