Marketing Automation

We verbeteren marketingprestaties door verkoop- en marketingactiviteiten op elkaar af te stemmen en te personaliseren met behulp van technologie voor Marketingautomatisering.

Het vastleggen van alle activiteiten en data points binnen jouw organisatie en deze omzetten in effectieve klant- en verkoopactiviteiten. Activering van prospects en klanten op basis van een diepgaand begrip van hun gedrag, interesses en behoeften. We houden alle marketing- en verkoopinitiatieven bij en kennen ze toe aan de drijfveerinitiatieven. Door dit te doen begrijpen we echt de effectiviteit en kunnen we ons concentreren op activiteiten die echt bijdragen aan het helpen begrijpen van jouw klanten.

Dankzij ons diepgaande begrip van technologie en commercie, kunnen we jouw bestaande of toekomstige applicatielandschap nauw integreren voor grotere kansen, cold leads opwarmen en de verkoopteams activeren in hun vertrouwde CRM-omgeving (zoals Salesforce of Microsoft Dynamics 365).

We versterken jouw marketing- en verkoopteams door de beste Marketingautomatiseringstechnologie te implementeren en zorgen ervoor dat teams worden getraind en ondersteund om de gedefinieerde doelen en doelstellingen te bereiken.

Reis van de klant

Met behulp van Marketingautomatisering kun jij meer leads genereren via jouw online platforms. We ondersteunen jouw organisatie met technologie voor Marketingautomatisering om jouw zicht op jouw marketing-/verkooptrechter te verbeteren. Door de hele reis van de klant te visualiseren en het gedrag van jouw klanten echt te begrijpen, activeren we bestaande marketing- en verkoopteams om hun activiteiten te optimaliseren om impactvoller te worden. Verzekeren dat de verkoop wordt geactiveerd op leads die al zijn opgewarmd en het verkoopproces te vergemakkelijken en de doorlooptijden te verkorten. Er aan de andere kant voor zorgen dat de marketingberichten passen bij de vraag van jouw doelgroep in elke stap van de reis van de koper.
 
Met Marketingautomatisering is het ook mogelijk om jouw marketingprestaties end-to-end te volgen. Je zult meteen weten of iemand een volger, prospect, lead of klant is.

Je kunt de prestaties van jouw leads scores geven om ze beter te positioneren voor verkoop of om te zien hoe invloedrijk jouw sociale media-prospects zijn. Marketingautomatisering maakt het mogelijk om gebruik te maken van segmentatie en personalisatie. Hiermee kunt u een overzicht van jouw volledige communicatiestroom naar een lead op één plek bekijken en met dit overzicht kunt u eenvoudig begrijpen wat wel en niet werkt.

Contentmarketing

Marketingautomatisering maakt het ook mogelijk om jouw contentmarketing te optimaliseren. Trek potentiële klanten aan of verkoop jouw diensten dankzij een goed georganiseerde contentmarketingstrategie. Het creëren van content met behulp van Marketingautomatisering trekt het juiste publiek naar jouw platform en zorgt ervoor dat ze klaar zijn om potentiële klanten te worden.

We helpen bij het definiëren van de juiste content tijdens elke stap van de verkooptrechter en kunnen jou ondersteunen bij het maken van content met de juiste toon. Onze conversiespecialist helpt bij het plaatsen van de call-to-action.
Youwe kan helpen met elk aspect van de Marketingautomatisering wat zal leiden tot meer leads en klanten.
 

Vertel ons over je digitale projecten!

Wij helpen bij het vinden van de juiste weg naar een online strategie over alle kanalen en platformen.

Technologies

Proud to work for

Cookies accepteren?

Youwe gebruikt cookies om u de beste online ervaring op onze website te geven. Wil meer weten? Bekijk onze Privacy voorwaarden

Cookie instellingen