Ben je benieuwd wat de impact is van Amazon B2B voor jouw organisatie? Ben je er in geïnteresseerd hoe je met Machine Learning de klanttevredenheid van jouw organisatie verhoogt? B2B digital agency Youwe organiseert op 19 april het inspirerende Fundamental 2018… En daar kun jij bij zijn! Hier krijg je natuurlijk antwoord op deze en vele andere vragen. Zo zorg je ervoor dat jouw organisatie klaar is voor de digitale toekomst. 

Experts en klanten van Youwe delen tijdens dit event hun kennis over onder anderen Machine Learning, Amazon B2B en Marketing Automation. Daarnaast delen ook verschillende succesvolle fabrikanten en distributeurs, waaronder Zegro, hun eigen ervaringen over het ondernemen in deze snelgroeiende digitale wereld.

Programma 19 april 2018

praktijkcase_machine_learning_in_de_b2b

Toepassing: Machine Learning (AI) in de B2B

Hoe draagt Machine Learning bij aan klanttevredenheid en het verhogen van de gemiddelde orderwaarde? Dat vertellen wij je al te graag. Daarnaast wordt uitgelegd hoe Machine Learning ‘week-bestellijsten’ voor de foodbranche bepaalt en wat dit oplevert. Daarnaast gaan we ook nog brainstormen voor het beste idee AI B2B toepassing, wat misschien wel een leuke investering oplevert.

Spreker: Arian Oosthoek (AI & Machine Learning Specialist)

strategie_impact_van_amazon_b2b_op_jouw_businessmodel

Strategie: Wat is de impact van Amazon op jouw businessmodel

Misschien heb je al gehoord dat Amazon in Engeland de marktplaats voor de B2B handel opende. Zo’n 7 maanden na de opening stond de teller al op 90 duizend klanten. Voor het ene bedrijf is dit een schrikbeeld, maar een ander ziet juist een hoop kansen. Ook het B2C platform van Amazon biedt veel kansen voor merken en fabrikanten.

Spreker: Hidde van der Heide (Online Accountmanager) 

verhoog_je_cross_upsell_met_marketing_automation

Zo maak je gebruik van data en content met Marketing Automation

Wat doe je nu met de data die is verzameld op de website? De bulk aan data die in de jaren is verzameld is een schat aan informatie. Gebruik deze! In combinatie met consistent herkenbare content genereer je meer omzet met je online platform.

Sprekers: Thies Kuijlman (Marketing Automation & Hubspot specialist) & Karin Garritsen 

Website_event_klantpanel

Klant panel met sprekers vanuit fabrikanten en distributeurs

Het laatste onderdeel van de Fundamental 2018 is een inspirerend klantpanel met sprekers van succesvolle fabrikanten en distributeurs, waaronder Zegro en Horticoop. Tijdens dit onderdeel worden niet alleen persoonlijke verhalen gedeeld, maar is het ook de ultieme kans om jouw vragen te stellen.

Panel: Leon van Bokkum (Directeur Zegro) & Ivo Klaassens (IT Project Manager Horticoop)

Timetable

15.00 – 15.30
Inloop

15.30 – 16.00 
Praktijkcase: Machine Learning (AI) in de B2B

16.00 – 16.30
Strategie; Impact van Amazon B2B op uw businessmodel

16.30 – 16.45
Pauze

16.45 – 17.15
Verhoog je cross – upsell met Marketing Automation

17.15 – 17.45
Klant panel met sprekers vanuit fabrikanten en distributeurs waaronder Zegro

17.45 – 18.30 borrel
Vrije digitale brainstorm & ideeën uitwisselen met collega’s uit uw branche tijdens een borrel uurtje.

Informatie

Het inspirerende evenement Fundamental 2018 vindt op donderdag 19 april 2018 van 15:00 uur tot 18:00 uur plaats bij Zegro in Rotterdam.

Zegro
Schuttevaerweg 24
3044BB Rotterdam-Spaanse Polder

Helaas! Fundamental 2018 is alweer geweest… Wil je er volgende keer wel bij zijn? Meld je dan hieronder aan en wordt op de hoogte gehouden van onze komende events.

Aanmelden