Marketing Automation

Marketing Software die zorgt dat je relevant blijft in de steeds complexere customer journey

Marketing Automation is een set tools waarmee je meer leads genereert, sales drijft en return on investment zichtbaar maakt. Marketing Automation helpt je je prospects relevante content aan te bieden tijdens hun aankoopreis, gebaseerd op hun behoeften. De tool stelt je in staat de marketingtaken over alle klantkanalen te automatiseren.

Sharpspring Marketing Automation

FACTS & FIGURES

93% van gebruikers zegt zijn doelstellingen te halen en succesvol te zijn met marketing automation (*Sharpspring)

  • Genereert meer leads van betere kwaliteit
  • Segmenteer je klanten op basis van hun surfgedrag in slimme klantsegmenten
  • Verbetert de lead to conversion, vergroot het effect van je activiteiten
  • Maakt contentmarketing relevanter en meetbaar
  • Automatiseert een belangrijk deel van de marketingactiviteiten
  • Geeft een kosten-/baten analyse per marketingkanaal

Marketing Automation Voordelen

Meer Leads

Optimaliseer elke fase van je salesfunnel. Genereer meer leads dankzij bezoekersindentificatie, campagne optimalisatie en integratie van social media. Slimme “drip” e-mail campagnes en Social connects optimaliseren engagement.

Effectievere Sales

Leadscoring maakt inzichtelijk in welke fase de lead zich bevindt. Inzicht in bezoekersgedrag, email automation en alerts helpen salesteams meer deals te sluiten.

Bewezen ROI

Analyseer je gewonnen en verloren deals en identificeer een succesvolle aanpak zodat je met hetzelfde marketingbudget meer kunt bereiken.

Marketing Automation Webinar

Zo’n 79% van de leads converteert niet(!). Bovendien is slechts 27% van hen bereid om door sales benaderd te worden. Herkenbaar?

Meld je aan voor de webinar en ontdek hoe Marketing Automation je helpt leads werkelijk te raken.

Highlights van de webinar:

– track de activiteiten van je webbezoekers en bouw profielen op
– ondersteun je relaties met relevante content gedurende hun aankoopreis
– maak de ROI van marketingactiviteiten per kanaal inzichtelijk

SECURITY QUICKSCAN

‘IT-security? Heeft mijn online platform dat nodig?’

Opvallend resultaat uit een recent onderzoek: alleen al in 2016 zijn 250 (!) webshops in Nederland gehackt, groot en klein. IT-security wordt daarmee steeds belangrijker. Niet alleen omdat persoonsgegevens van jouw klanten op straat kunnen komen te liggen. Maar ook omdat de overheid het van je vraagt.

Wij hebben een quickscan ontwikkeld die je gemakkelijk en snel inzicht kan geven in de veiligheid van jouw website. Met deze scan wordt er een controle uitgevoerd op een aantal hoofdpunten.

Youwe te gast op RTL 7

Onze eigen Rogier Hosman (CMO) is gevraagd om op RTL 7 uit te leggen waarom Marketing Automation zo enorm populair begint te worden. Rogier deelde in de uitzending van 21 juni zijn ervaring.

Bekijk de data van onze eerstvolgende webinar.

Een greep uit de functionaliteiten

VISITOR ID


Verdubbel je leads door anoniem verkeer te identificeren.

DYNAMIC FORMS


Slimme formulieren die specifiek op conversiedoel zijn ingericht.

CAMPAIGN OPTIMIZATION

Elimineer zwakten en identificeer kansen.

TRACKING BEZOEKERSGEDRAG

Effectieve communicatie afgestemd op het bezoekersgedrag.

LEAD SCORING


Prioriteer je salesactiviteiten op basis van de aankoopfase van je prospects.

CRM INTEGRATIE


Een directe koppeling met CRM zorgt voor realtime inzicht in al je salesinformatie.

EMAIL AUTOMATION

Automatiseer emails en ontwikkel persoonlijke relaties.

SALES ALERT

Alerts helpen het salesteam op het juiste moment op te volgen.

SALES ANALYTICS

Vergaand inzicht in leads, de salesfunnel en campagne effectiviteit.

REPORTS

Volg je prestaties met behulp van de export module.

ZET IN OP SUCCES

Indentificeer zwakten en optimaliseer je performance.

ADWORDS

Volg betaalde zoekcampagnes en bekijk de werkelijke zoekopdrachten van je doelgroep.

Download onze gratis whitepaper!

Over de kansen van Marketing Automation voor B2B

whitepaper-marketing-automation

Meer Marketing Automation

leadscoring

Demo Lead Scoring

Richt je op de 20% leads die écht klaar zijn voor sales. Maar hoe weet je welke leads dit zijn? Lead scoring is het mid.. lees meer

Details

Neem vandaag nog contact met ons op