Marketing Automation

Demo: Workflows, triggers & tasks

79% van de online leads converteert niet. Herkenbaar? 

Een groeiende berg informatie, méér kanalen en hogere verwachtingen van je online bezoekers. Om competitief te blijven, is het zaak je doelgroep tijdig van de juiste informatie te voorzien: een behoorlijke kluif voor marketeers.

Zo, jouw organisatie is aan boord. Marketing automation is in de pocket: Kom maar op met die inbound leads! Marketing automation helpt je op het juiste moment, de juiste informatie te delen, zodat je je potentiële klanten dichter naar een conversie te brengen. Ten minste, dat is de belofte.
Maar help: Workflow, triggers, tasks, hoe richt je dit effectief in? Deze demo helpt je op weg. Met behulp van slimme formulieren en relevante workflows pimp je in no time je lead conversie ratio.

Deze demo leert je in 30 minuten:

  • leads aan te trekken, te nurturen en te scoren
  • automatisch gepersonaliseerde e-mails te triggeren
  • je workflows (drip campaigns) af te stemmen op gedrag
  • de afstemming tussen marketing en sales (activiteiten) te verbeteren

Niet de basics, die vind je in de webinar marketing automation. Maar slimme handvatten en how-to’s  die leiden tot resultaat. De demo is gebaseerd op Sharpspring.

Details

Type: On demand demo

Level: Intermediate

Duur: 30 minuten