Marketing Automation

Demo: Sales Pipeline Management

Wow! 50% tijd die sales aan prospects besteedt, levert niets op.

Een betere samenwerking tussen marketing en sales levert de organisatie al snel meer nieuwe klanten op (met minder leads), een hogere omzet en beter klantbehoud.  De voordelen van marketing automation voor marketing zijn bekend, maar dankzij geautomatiseerd sales pipeline management helpt het ook de sales afdeling hun succeskansen te vergroten.

De marketing afdeling is enthousiast over marketing automation, nu het sales team nog. Hoe marketing automation bijdraagt aan het realiseren van meer afspraken? Simpel: koud bellen is verleden tijd. Marketing automation software geeft inzicht in de (online) reis van je prospect én identificeert de contactpersoon. De “Life of the lead” geeft sales goede handvatten om de telefoon te pakken.

Allemaal goede redenen natuurlijk. Maar het werkt pas écht als je het goed hebt ingericht. Dan kan jouw charme offensief richting sales beginnen. Mét bewijsmateriaal. Hoe je effectief je sales pipeline inricht, dat leer je tijdens deze demo.

Deze demo leert je in 30 minuten:

  • inrichten van de salesfunnel (& inzicht in teamprestaties)
  • het verschil (en de synergie) tussen CRM en marketing automation
  • handvatten samenwerking tussen sales en marketing optimaliseert
  • wat voor rapportagemogelijkheden zijn er om de ROI inzichtelijk te maken?

Niet de basics, die vind je in de webinar marketing automation. Maar slimme handvatten en how-to’s  die leiden tot resultaat. De demo is gebaseerd op Sharpspring. Sharpspring is één van de pakketten die geintegreerde sales pipeline management biedt.

Details

Type: On demand demo

Level: Beginner

Duur: 30 minuten