Marketing Automation

Demo: E-mail basics & templates

Verdubbel je e-mail open en click ratio’s met marketing automation.

Hyperpersonalisatie. Niet voor niets een marketing buzz-woord. Met de groeiende hoeveelheid beschikbare content voelen marketeers de druk om relevantie toenemen. De uitdaging is op het juiste moment en met de juiste content in te spelen op de specifieke informatiebehoefte.

Stoppen met zenden. Dat klinkt eenvoudiger dan het is. En toch kan marketing automation je helpen niet alleen te informeren of te promoten, maar een (geautomtiseerde) dialoog aan te gaan, afgestemd op het gedrag van je bezoeker. Marketing automation is een echte ‘luistertool’ waarmee je echte engagement kunt opbouwen bij je doelgroep.

De demo e-mail basics helpt je in 30 minuten:

  • het verschil tussen e-mail en marketing automation
  • succesvolle e-mail templates op te stellen die de interactie verhogen
  • de in’s en out’s om je e-mails in een optimale weergave te bezorgen

In deze demo maak je kennis met alle facetten van e-mail marketing als ‘luistertool’. De demo is gebaseerd op Sharpspring, maar de principes gelden voor marketing automation in het algemeen.

Details

Type: On demand demo

Level: Beginner

Duur: 30 minuten