DEMO OVERZICHT

Ervaar de mogelijkheden van Marketing Automation met een demo!

workflows-demo

Workflows, triggers & tasks

Workflow, triggers, tasks, hoe richt je dit effectief in? Deze demo helpt je op weg. Met behulp van slimme formulieren en relevante workflows pimp je in no time je lead conversie ratio.
.

  • Leads aantrekken, nurteren en scoren
  • Workflows afstemmen op gedrag
  • Drip campaigns
listmanagement-demo

Listmanagement

Wat de beste segmentatie methode is, hangt af van je doelstelling. Welke lijst gebruik je wanneer en hoe voorkom je dat je doelgroep met spam overladen wordt? Deze demo helpt je de juiste mensen van de juiste informatie te voorzien. Op het juiste moment.

  • Meer interactie en hogere CTR
  • Statische en dynamische lijsten
  • Afmeldingen voor e-mails reduceren
pipeline-demo

Sales Pipeline Management

De marketingafdeling is enthousiast over marketing automation, nu het sales team nog. Marketing automation software geeft inzicht in de (online) reis van je prospect én identificeert de contactpersoon. Hoe je effectief je sales pipeline inricht, dat leer je tijdens deze demo.
.

  • Inrichten salesfunnel
  • Verschil CRM en marketing automation
  • Samenwerking tussen sales en marketing optimaliseren
email-templates

E-mail basics & templates

Stoppen met zenden. Dat klinkt eenvoudiger dan het is. En toch kan je met marketing automation een (geautomatiseerde) dialoog aangaan. Marketing automation is een ‘luistertool’ waarmee je echte engagement kunt opbouwen bij je doelgroep. In deze demo maak je kennis met alle facetten van e-mail marketing als ‘luistertool’.

  • Verschil tussen e-mail en marketing automation
  • E-mail templates opstellen die interactie verhogen
  • In’s en out’s voor een optimale weergave van je e-mails
leadscoring-demo

Lead scoring

Een goed opgewarmde lead heeft vaak een hogere leadscore dan een koude lead. Slimme notificaties en workflows helpen vervolgens je marketing-/sales processen af te stemmen op de aankoopfase van een lead. In deze demo gaan we dit samen doen.
.

  • Lead scoring goed configureren
  • Lead scoring inzetten voor identificatie hot leads
  • Gap tussen sales en marketing verkleinen

BEWEZEN SUCCES

Inspirerend werk van koplopers