3 Fasen van digitale volwassenheid voor B2B organisaties

Waar sta jij in het model en hoe bereik jij de volgende fase?

In welke fase van digitale volwassenheid staat jouw organisatie nu echt? Om een idee te krijgen hoe ver jij staat op de kalender van ‘volledige digitalisatie en volwassenheid’ hebben wij de drie fasen van B2B digitale volwassenheid gecreëerd. De mate van digitale volwassenheid wordt bepaald door een aantal zaken; visie inclusief gedrag van het management, mate adoptie van technologie, mate van adoptie van de overige organisatie m.b.t. het volledig digitaal denken en doen op een eenduidige manier naar elke doelgroep op elke kanaal.

Be ready! Zorg ervoor dat er een stip op de horizon is, er een heldere strategie en doel is, die in een breder kader in het bedrijf bekend is.

B2B marketeers publiceerde onlangs een artikel, geschreven door Dennis Reurings (senior consultant & founder Youwe) over de 3 fasen van digitale volwassenheid van B2B organisaties. Dit is alweer het derde artikel in een serie van artikelen, die we vanuit Youwe schrijven om fabrikanten, distributeurs & groothandels te helpen zich digitaal te transformeren!

Lees het artikel ‘3 fasen van digitale volwassenheid van B2B organisaties‘ van Dennis Reurings (Youwe) op B2B marketeers.

Over de auteur

dennis-reurings

  06-22 43 68 13

“Dennis is inmiddels meer dan 15 jaar actief als ondernemer in de wereld van digitalisering. Altijd met focus op de mogelijkheden en kansen die digitalisering biedt voor organisaties en het vertalen van deze kansen naar concrete oplossingen.

Specialiteiten: omnichannel, cloud, ERP, IoT, Big Data, marketing automation en PIM-systemen.”

Dennis Reurings

NIEUWSBRIEF & EVENTS

Schrijf je in om onze kennis events & nieuwsbrief te ontvangen