De zoektocht

naar nieuwe businessmodellen in B2B

De toegevoegde waarde van fabrikanten en distributeurs ligt steeds meer op het vlak van ‘success creating IT- en marketing services’ voor de retail. Vanuit hun gewenste onafhankelijke positie is het oprichten van een nieuw merk of label gecombineerd met achterwaartse ketenintegratie een schot in de roos. Zeker nu de tijd voorbij is dat de fabrikanten en distributeurs aan de groothandel leveren.

Dennis Reurings (Youwe) zette voor Twinkle Magazine op een rij met welke ontwikkelingen fabrikanten en distributeurs nu te maken hebben, welke concurrentiestrategie je als groothandel kiest en hoe fabrikanten en distributeurs disruptief kunnen zijn.

Lees hier het artikel: ‘De zoektocht naar nieuwe businessmodellen in b2b‘ van Dennis Reurings op Twinklemagazine.nl.

 

De zoektocht naar nieuwe businessmodellen in b2b

Aanverwante artikelen


Over de auteur

dennis-reurings

  06-22 43 68 13

“Dennis is inmiddels meer dan 15 jaar actief als ondernemer in de wereld van digitalisering. Altijd met focus op de mogelijkheden en kansen die digitalisering biedt voor organisaties en het vertalen van deze kansen naar concrete oplossingen.

Specialiteiten: omnichannel, cloud, ERP, IoT, Big Data, marketing automation en PIM-systemen.”

Dennis Reurings